sabato 26 marzo 2011

Micsoda vilag....

Az apam beteg,az anyam megorult,most mar teljesen,en meg utalom mindkettot.Az apat azert,mert nem tud jatszani velem,mindig faj neki a sebe,amit en meg akartam nezni,de az anyam nem hagyta...az anyam meg kesz orult,mert nem bir mindannyiunkkal.....igaz is,reggel 6-kor kel,elkesziti a reggelimet,kiul kavezni,fel hetkor kelti apamat meg engem...engem ujabban ugy kell kikonyorogni az agybol,de csak hetkoznap,ne aggodjatok...apa letusol gyorsan,majd anya lekezeli a sebet,mikozben engem nogat,hogy egyek....ez kb fel ora....negyed 8-kor sikerul feloltoznom,neki is,igy indulunk az oviba,ahol en vagyok az elso miota apa beteg...
Elmegy dolgozni,es az oviba sem jon ertem.a nonna jon ertem,amit en abszolut nem ertekeltem egeszen pentekig,amikor is egy fagyit hozott.Utana a nonna elvisz engem a barba,ahol levaltja az anyat.Ezutan futunk.hol gyogyszertarba,hol a boltba,hol ide,hol oda.Lenyeg,fel 5-nel elobb nem nagyon erunk haza.ezutan az otthoni iram,es ram nincs ideje.foz,mos,takarit,illletve arra ideje sem jutott a heten,mar ramszolt,hogy ne fetrengjek a foldon,mert nem vagyok felmosorongy....szoval,foz,mos.Es azt mondja ez pont eleg.6-kor megyek en furdeni,utana vacsi,amit vegiguvolt,mert en nem eszek...hetkor megy apa furdeni,utyana lekezeli a sebet.aztan fel kilenc korul leul,amikor en kozlom,hogy valamit akarok...latnotok kene a fejet,meg a hajat ahogy egnek all,hogy most ultem le!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mindegy,ez van,anyam.....9-kor nagy orommel bedug engem az agyba,utana lefekudne o is,de ez nem igy mukodik....mivel jo egy oran at uvoltok at neki,hogy meset olvasson.O allitja,hogy faradt,hogy ezt nem birja tovabb,hogy arra nincs ideje,hogy a wc-re uljon.de engem hidegen hagy a dolog,ugyhogy ujabban ejszaka is minimum haromszor kovetelem a jelenletet.
Mondom,teljesen megbolondult a spine,remelem apam mielobb meggyogyul,bar a mai allaspont szerint ez meg nagyon hosszu ideig fog tartani.Mert azt nem is mondtam,hogy anyamnak apam pluszprogramot terhelt ketszeri korhazbaszallitasra kotelezve......

Nessun commento:

Posta un commento