domenica 13 marzo 2011

A rablo

Megismerkedtem egy nevrablo csajjal.O a Nicole,aki ellopta a nevemet.Tegnap jott hozzank a szuleivel vacsorara.Az o apukaja igazi romai,az anyukaja meg meranoi.Es kepesek voltak Nicolenak hivni a lanyukat.Ezen okbol masok mar a rendorseghez fordultak volna,ellenben az anyam meg a papino nem ezt tettek,hanem elfogadtak a tenyeket,hogy oket utanoztak.Mivel ez a Nicole sokkal kisebb mint en.Csak 18 honapos,bar a sulya majdnem eleri az enyemet.Ez a csaj mindig eszik...sot,nem eszik,hanem zabal.Hogy mi a jo a kajalasban,azt en nem tudom,de o oromet lel ebben,az tuti.Meg az en tanyerombol is kepes volt tesztat lopni,egyszoval,abszolut buntetendo lenne kis kora ellenere.Mindenevo.Anyam szerint talan a cukrozott szart is megenne,de ebben azert nem vagyok biztos.azert annak a sagat biztos erezni...kiprobalni azert nem all szandekomban,ennek anyam kimondottan orult.Amugy a vacsora,amit keszitettunk,hatalmas sikert aratott.A menut reszletesen elmeseli anya a masik blogjaban,ahol a 2 lokott baratnojevel foznek-sutnek mindenki legnagyobb oromere.Amugy Nic eleg szimpi kiscsaj,joket nevettunk,szaladgaltunk egyutt,bar en hamarabb kidoltem mint o.Igaz,o nem gyurt tesztat,nem dolgozott egesz nap az anyjaval ,mint en.Meg nem vagyok 5 eves,de mar kihasznalnak....egyszoval,le a kalappal elottem,nagyon rendesen viselkedtem,turelmes voltam a kiscsajjal,azon teny ellenere,hogy egy rablo.




Nessun commento:

Posta un commento