sabato 12 marzo 2011

Koszonetnyilvanitas

Ezuton nyilvanitok koszonetet mindenkinek,aki szorgalmasan koveti eletem lassu,de eredmenyes fejlodeset.elmondhatom,sokan vagytok,es szinte minden foldreszrol figyeltek minket....Ausztralia egyenlore kimaradt....de azonkivul mindenhonnan.Nagyon-nagyon koszonjuk nektek.
Osszefoglalnam roviden,.miket tudok,hatha valaki nem tudja.
1.mindenekelott,menyasszony vagyok,ugyhogy hodolok,kimeljetek,az en szivem mar mase...
2.kedvenc szinem a rozsaszin,az osszes lehetseges arnyalatat ismerem,es ki tudom keverni festekbol is
3.egyedul jarok wc-re,es csukott ajtonal vegzem csak a dolgom
4.tudok uszni is
5.barmilyen meretu es  darabszamu puzzleval egyedul megbirkozom....na jo,max 9 eves korig valonak
6.jo anya vagyok,velem ellentetben az en gyermekeim soha nem eheznek
7.onalloan kezelek mindenfele telefont es taviranyitot,es egyedul fel tudom hivni az apat is
8.ket nyelven beszelek folyekonyan,egy nyelven leirok par szot hibamentesen (magyarul,ami mellesleg sokkal nehezebb,mint az olasz)
9.tudok perceken keresztul ugy visitani,mint a diszno akit eppen vagnak...ezt anyam mondta,en meg nem hallottam ,az milyen
10.imadok mindenkit aki imad engem,ugyhogy titeket nagyon!!!!!


Nessun commento:

Posta un commento