giovedì 27 gennaio 2011

Rozsaszinü halacska

Ez vagyok én.Tudni illik,kedves nénik és bácsik,hogy én fiatal korom ellenére uszni tanulok.Az anyám tanit,illetve tanitana,ha hagynám.De nekem jobban bejönnek a pasik,ugyhogy,ha egész véletlenül egy pasi sem ér rá,hogy velem foglalkozzon,akkor a hisztimmel kikészitem az anyámat,aki a mult héten bedobta a törölközőt.Közölte velem,hogy vagy uszni fogok,vagy nem visz többet.Ugyhogy ma nagyon belehuztam,és 4o percet kibirtam Alex bácsival.Anya boldogan vigyorgott a parton.Közben ő a nálam nagyobb gyerekeknek tanitott elég érdekes dolgokat,de én nagyon el voltam foglalva azzal,hogy a karikákat felhozzam a medence aljárol.Anyukám különben nagyon ügyes tanito néni,a gyerekek is szeretik,de én azért mondom nekik,nehogy elfelejtsék,hogy ő csak az én anyukám.Mert azért szeretem ám,akkor is,ha azt mondja,hogy miattam őszül ennyire.
A foton az anyukám oktat,én meg a kék halacskás sapkában vagyok.

Nessun commento:

Posta un commento