sabato 29 gennaio 2011

Baj van???

Tegnap a nonna (ő az olasz nagyanyám) társaságában elmentünk anyám leleteiért.Hát minden negativ,söt,meseszép dolgokat produkált.De nem örült neki egy cseppet sem.Aszondja,szeretett volna magának végre egy igazi betegséget,ami kezelhetö,és akkor nem fájna többet a pocakja.Szegény nagyon szokott szenvedni,olyan magzatpozban fetreng mikor fáj neki.Nem tudom mit jelent,hogy magzat,de a magzatpozt ő magyarázta el.Ugyhogy kedden megint elmegy a doktor bácsihoz,akihez amugy szivesen jár,állitolag jokat nevetnek együtt.Hát szeretném látni,lesz-e kedve még vigyorogni.Főleg,ha elküldi gyomortükrözésre.Elmagyarázta ezt is nekem,de nem tünt szimpatikusnak a dolog.
Tegnap este aztán annyira bánatos volt,hogy életemben elöször láttam,amint egy ültő helyében megeszik egy tábla mogyoros csokit.Nekem nagy könyörgésre adott 2 kockát......felháborito.Nagyon finom csoki volt,kár,hogy azt mondta,hogy többet nem ehetek,mert neki van rá szüksége.Irigy kutya.............de azért jo fej,most éppen azon gondolkozik,hogy mi baja lehet,ha nem lisztérzékeny.Csak azt nem értem,miért akar mindenáron beteg lenni.Mondtam én,hogy szerencse,hogy csak egy anyám van...

1 commento:

  1. Doktor bácsihoz nem röhögni járni. Doktor bácsit lecserélni egy kompetensre. A betegnek diagnózis kell, nem röhögőgörcs a bélgörcsei mellé. csók. Dr. Ágh Ica

    RispondiElimina