venerdì 15 aprile 2011

Mi leszel,ha nagy leszel???

Miota nem vagyok olyan nagyon kicsike,allandoan ezt kerdezgeti az anyam....bezzeg az apam nem,szerencsere.Es en mindig mondtam az anyamnak,hogy doktoressza leszek.Kaptam is ajandekba egy rakas cuccot,amikre a doktorneniknek szukseguk lehet.Es az apamon gyakorlatozok altalaban,de most sajnos csak a feje kozelebe engednek,azt mondjak,nalam soha nem lehet tudni mi kovetkezik.....kozben a napokban engedelyt kaptam,hogy asszisztaljam a doktoressza anyat,mikor kotozi apam sebet....nagyon ugyes doktoressza lett anyambol,mar gyorsan csinalja a dolgokat....fejlodik.Ahhoz kepest hogy az elso napokban el akart ajulni meg hanynia kellett,le a kalappal anya elott,tenyleg jol csinalja.En meg tatott szajjal bamulom.
Amugy altalaban mindenkit meggyogyitok,mindenekelott a nyusz-muszomat.Megtanultam azt is anyatol,hogy melyik alkatresz mire valo,bar sok mindent mar egyedul is tudtam ,mivel sajnos az orvost latogatom neha...
Tegnap anyam keszitett egy sorozatot rolam,mikozben gyogyitom a nyuszit.
Amugy ha valakit erdekel,bar anyam szerint ez kizart,az apam kezd jobban lenni,kitartoan jon ertem az oviba,igaz,matol tavaszi szunet van,ugyhogy meguszta.Holnap jon a nagyi,anyam boldog,hogy madarat lehetne vele fogatni,aszongya vegre jon a felmentosereg.Nem ertem az egeszet,a nagyi egyedul jon,hol van itt a sereg????
Anyam most napi 9-10 orat dolgozik a barban,faj mindene,de ami engem legjobban aggaszt,az a karja.Apam szerint begyulladtak a szalagjai az eroltetestol,alig mozog a jobb karja szegenynek.Es azt mondta,nem tudja kepes lesz-e a tortamat megcsinalni a szulinapomra.egyenlore,mai allaspont szerint a nonna illetve anyos,nem fog kapni tortat,le van tojva anya szerint.Nem erdemli meg.Hat reszemrol sem,mivel ismet terhes lettem szamara......fene sem erti a felnotteket,az oreglany mindig azert sirt,hogy mikor lesz anyanak meg apanak gyereke,most ,hogy itt vagyok lassan 5 eve,en mindig csak teher vagyok a szamara,pedig en tenyleg jo kislany vagyok,ezt o is mondja.Szerencsere az oreglanybol is csak egy van.Bar,ha egy sem lenne,az sem valtoztatna a dolgokon......anyam szerint igen,sokkal jobb dolgunk lenne....








Amugy anyam mondta,irjuk ide,hogy nem vagyok lepras,meg semmi ilyesmi,egyszeruen a valtozatossag kedveert taknyos.
Szombaton megyek uszni,reszt veszek az ev vegi versenyen,ha jol sikerul,jovok a beszamoloval.

Nessun commento:

Posta un commento