venerdì 22 aprile 2011

Vegre itt van a felmentosereg!!

Megerkezett az en imadott nagyim,pont jokor,mert asszem anyam a kihalas szelen allt....es azert ha bolond is,nem tudnek elni nelkule.Na szoval megjott a Nagyi,pont azon jeles nap,mikor a 2006-os szuletesu gyermekek kozotti uszoversenyt megnyertem.Fantasztikus csaj vagyok,azt mondta az anyukam,apam meg szinte pityergett a buszkesegtol.....sot,meg azt is hallania kellett anyamtol,hogy: Mit gondoltal,viccbol cipeltem magammal dolgozni???
Persze anya be volt tojva rendesen,hogy a vizbe sem fogok ugrani,de azert ezt apamnak meg nem mondta volna..
Mindenesetre nagyon ugyes voltam,kaptam egy szep aranyermet,melle egy hatizsakot is.Es most jon a java!!!!!!!!!!!!!!!!
A verseny elott anya meg akart zsarolni,amit en jol ki is hasznaltam.....illetve ugy tortent a dolog,hogy mondtam neki,winxes furdobugyiban akarok uszni,o mondta nem mutogahatjuk a cicit mindenkinek,szo sem lehet rola....erre en sirtam,hogy akkor nem is uszok.....erre anya megigerte,hogy ha uszok es ugyes leszek kapok egy winxes furdoruhat.....hat kereste napokig a neten..es megtalalta.Csak nagyon messzirol jon,valahonnan franciaorszagbol,igy varnom kell mig ideer.De lenyeg,hogy megvan.......es par nap mulva 5 eves leszek es alig birok a boromben maradni az izgalomtol,meg jon a nyuszi is,es remelem hogy nagyon-nagyon sok ajandekot kapok,meg tortat,meg mindent,mert en vagyok a legszebb es legjobb kislany a vilagon!!!!!!!!!!!!








Nessun commento:

Posta un commento