sabato 30 aprile 2011

5

Az eveim szama.5 eves komoly holgy lett belolem,de ezt csak ti tudjatok.Itthon adom a legjobbat magambol,ami annyit jelent,hogy egy bohoc-hercegno vagyok.Bolond is,de annyira nem mint az anyam.Mert tudnotok kell,hogy bolond anyam akkora tortat csinalt nekem,hogy eleg lett volna egy hadseregnek.7,5 kilo volt a sulya,pont a fele az en 15 kilomnak.Rengeteget dolgozott fele en meg tapsikolva ujjongtam a szeken ulve,es nezve ahogy a tortam egyre nagyobb es egyre szinesebb lesz.Kaptam rengeteg ajandekot is,szinte minden tele volt winx-szel,mint a tortam is.Kaptam gomb-puzzleket,kaptam winxes konyhat,kaptam a nyuszimnak ulest a biciklire,igy most mar vegre utazhat velem yugodtan,es nem a bevasarlokosarban kell csucsulnie.Kaptam egy szep ruhat is a nagyitol,de az csak jovore lesz jo valoszinu.Tudjatok,a nagyi nem lat engem sokszor,igy nem tudja,hogy en azota,hogy latott,nem hiztam es nem nottem egy centit sem....o meg haladt a korral,es 5 evesnek valo ruhat vett.Hozzateszem,ruhataram nagy resze 18-24 hos meretu ruhakbol all,de peldaul hordom a rovidnadragomat,ami 6 hos gyerekre valo,es amit akkor kaptam mikor 6 honapos voltam.De sulyombol kiindulva is lathatjatok,hogy nem vagyok egy nagymeretu leany.Amugy a bugyik,amiket hordok,azok 2 evesre valok a cimke szerint.Na szoval,a nagy csalodas utan,miszerint a 122-es ruha nagy ram,ugy dontottek okos anyammal,hogy megmerik mekkora vagyok......ekkor dobbentek le igazan.....mivel 107 centi vagyok.Talpamtol a fejem bubjaig csak ennyi.Meg a francia baratnom is leelozott,akit lemertek a vidamparkban es elerte a 110 centit.Ezek utan varom a jelentest a toszkan baratnemtol is,hogy vajon o mekkora.mikor utoljara talalkoztunk,akkor alacsonyabb volt nalam,de lehet,hogy azota reg beelozott o is.

Mielott elfelejtenem,ezuton kivanok sok boldogsagot a szinten 5 evuket betolto sorstarsaimnak,akiknek anyjuk ugyanolyan bolond ,mint az enyem,mivel gondolom enelkul nem lennenek ennyire joban.....szereny velemenyem szerint,na szoval,SOK BOLDOGSAGOT ANCANAK ES LINCSINEK IS!!!!

Az en bulim nagyon jo volt,sokan voltunk,sokat ettunk,es ilyen sokan eddig nem enekeltek nekem a boldog szulinapot.Es kepzeljetek,az oviban is volt am bulim,ott is kaptam ajandekot is!!!
Ja,es majdnem elfelejtettem,kozben jott a nyuszi is,es o is sok-sok ajandekot hozott nekem,3 darab winxes tojast,meg 3 masikat is......olyan jo ilyen kicsinek lenni,bezzeg anyaeknak nem hozott semmit a nyuszi!!!!
















Nessun commento:

Posta un commento