giovedì 10 febbraio 2011

Boldog szülinapot ,Anya!

Ma van az anyukám szülinapja.Azt mondja,már megint egy évvel öregebb lett,pedig nem is igaz. Ugyan olyan,mint volt.Amiota ismerem.
Gondoskodtam ajándékrol is,ugy döntöttem,milyen jo lesz neki,ha nem egyedül kell itthon lennie a szülinapján,igy megbetegedtem.4o fokos lázzal ébredtem.Miután sikeresen közbelépett doktor nénim,hamar lenyomtuk a lázamat,meggyőztem anyát,hogy az lesz a legjobb,ha legozunk,az ám az igazi buli.De elég hamar meguntam,igy utána kiraktunk egy nagy puzzle-t,majd mesét néztünk.Közben kivancsian megérdeklödtem kik lesznek a vendégeink az esti buliban,de sajnos nem lesznek.....azért sikeresen meggyőztem anyát,hogy torta nélküli szülinap nem létezik,és köteleztem rá,hogy csináljon magának egy tortát,amit majd én meg papino megeszünk.Anya csinált is egy szép tortát,de kicsike!!!!!!!!!!!!!!!Azt mondta ez bőven elég lesz...
Hát ő tudja....amugy énekeltem neki a mikrofonomba a boldog szülinapot is,és ő nagyon meghatodott.
De nem tudjátok mitől hatodott meg a legjobban:képzeljétek,papino nem felejtette el megköszönteni.Hogy ennek miért örül,azt nem értem,dehát bolond,mit lehet tenni???(Pedig ajándékot se kapott...)
BOLDOG SZÜLINAPOT ANYU!!!

Nessun commento:

Posta un commento