venerdì 11 febbraio 2011

Beteg vagyok...

Igen,influenzás.Tegnap reggelre 4o fokos lázzal ébredtem,de ezt már meséltem.a délelőttöm elég jol telt,a délután az huzos volt.Nem ment le a lázam az istenért sem,anya nagyon odavolt lelkileg,mert 7 orán keresztül csak fetrengtem a diványon.Aztán mikor megjött papino,ugy döntöttem ideje nyugovora térni.Annyira megterhelő és kimeritő volt a napom.képzeljétek,a lökött anyám jéghideg ecetes zoknit is huzott a lábamra,nem akarta elfogadni a tényeket,hogy az én lázam 39,6 alá nem fog menni....akkor nagyon sirtam,de végülis kibirtam.Ott tartottam,hogy ugye nyugovora tértem volna,de ez anya nálkül nem sikerült.15 perc kemény üvöltés után végre felfogták,hogy csak és kizárolag anyámmal akarok aludni.Ugyhogy lefeküdtünk,szorosan hozzábujtam,számat szájára tapasztottam....igy maradtunk orákon át anya szerint,azt mondja,ha nem kapta el tőlem,az annyit jelent,hogy a világ minden influenzája ellen védettséget élvez.Ma reggel aztán elmentünk a dokinénihez,aki megvizsgált, majd közölte,hogy egy hétig se ovi se uszoda.Eltörött ám a mécses....micsoda???Én oviba akarok menni....és uszni is.De nem lehet,punk-tum.Ezt mondja anya.Azért én megprobáltam telefonálni az oviba,de anya elvette tőlem a telefont.Fenébe.Ezen kivül jol telt a napom,csináltunk egy szép tortát anya barinőjének.Segitettem sokat,a kis golyokba tettem a gyöngyöket,bár nem látszanak a foton.Nagyon ügyes voltam.Anya szerint nehéz volt a mai nap is,bár nem értem miért.Énekeltem sokat a mikrofonomba,korcsolyáztam,legoztam nagy hanggal,ettem,ittam,pisiltem,igaz,nogatásra...festettem is,mesét és winxet néztem.Szerintem szuper nap volt,nem értem anyának mi a gondja vele....

Nessun commento:

Posta un commento