giovedì 17 febbraio 2011

Kilakoltatás...

Az anyám szo szerint kilakoltatott.Eddig vele aludhattam,illetve azt mondja én aludtam,ők annál kevesebbet,mivel beteg voltam.De a tegnapi nap után,amikor is ő nagyon megszenvedett a doktor bácsinál,közölte velem,hogy a saját ágyamban kell aludnom,mivel szerinte már semmi bajom.Én mondtam neki,hogy ez nem igy van,én nem azért akarok vele aludni,mert beteg vagyok,hanem azért,mert utálom a jo éjt csokokat,inkább az egy ágyban simogatást szeretem.Elővettem az erősségemet is,ami abbol áll,hogy félig lehajtott fejjel rebesgetem a szempilláimat,papino szerint igazi nő vagyok,mikor igy csinálok,na de ennek most semmi köze a történethez....lényeg az,hogy anya hajthatatlan maradt.Kilakoltatás!!!!!!!!!!!!A végén aztán sikerült megegyezni vele,hogy először az ágyában simogatás,beszélgetés van,utána az apa átvisz a helyemre.Igy is történt,15 perc simogatás után megjelent az apaoroszlán,hogy most indulás van az emeletre.....ajjjjaj,nem voltam tul boldog,anyának csokot sem adtam,hadd érezze,hogy hiányoztam.......az éjszaka jol telt,nagyon jol aludtam én is,meg ők is,legalábbis anya ezt mondta.De természetesen korábban keltem,mint mikor velük aludtam,hátha megbánják ezt a döntést,de ez sem sült el rosszul,anyát a dolog hidegen hagyta.....ez van.Sajnos maradok a saját ágyamban,az emeleten,az állatkertemben aludni..végülis nem is olyan rossz,de köztünk maradjon...

Nessun commento:

Posta un commento