venerdì 4 febbraio 2011

Szerettelek volna megismerni....

A mai bejegyzésünk nem lesz tul vidám.A Sanyi papára emlékezünk,aki 8 évvel ezelőtt az angyalokhoz költözött....én soha nem találkoztam vele,de anya azt mondja,hogy nagyon szeretett volna engem,igy ugy gondolom,én is őt.Anya azt mondja,hogy a papa nagyon kedves ember volt,és mindenki,aki ismerte,szerette őt.Nagyon hiányzik az anyának,sokszor szokott vele beszélgetni,a temetőbe is elmentünk hozzá látogatoba.Anya azt mondja,hogy a papa biztos nagyon sokat játszott volna velem,meg biztos örült volna,hogy a nyarat együtt tölthetjük.anya szerint a papa soha nem bocsájtotta meg neki,hogy a papinohoz ment feleségül,mert a büdös papino ilyen messze hozta el.....megértem a papát,én sem szeretek messze lenni a papinotol,meg a papino se szereti,ha nem vagyok a közelében.Meg azt is mondta az anya,hogy a papa nagyon szeretett volna egy kisunokát,de egy olyan kisunokát,akihez akkor megy amikor akar,vagy oda viheti ,ahova akarja......de sajnos nem sikerült időben megoldani,a golya sajnos késve érkezett.Igy nem ismerhettem meg őt.Anya szokott nekem fényképeket mutatni rola,nekem nagyon tetszik,mindig aranyosan vigyorog.Meg azon szoktam gondolkozni,hogy vajon mit csinálhat egész nap az angyalok között.Ugy gondolom,hogy probál segiteni a bajba jutott embereken,ahogy a többi angyal is teszi.Mert biztos vagyok benne,hogy az én papámbol egy igazi,nagybetüs Angyal lett.akinek szárnya van.Ha az anya meg a Nagyi ennyire szerették,akkor csak jo ember lehetett.A tiszteletére ma gyujtunk az anyával egy gyertyát,az anya beszélgetni fog megint,már elöre látom,de sebaj,nem kell bizonyitania,hogy bolond,már tudjuk,meg a Papa is tudja.Anya azt mondta,hogy a Papa mindig hülye p-nak hivta.De ezt a p betüt nem értem mi lehet,anya azt mondta,hogy nem kell mindig mindent tudnom.
PAPA,ÉN KÜLDÖK NEKED EGY HATALMAS CUPPANOS PUSZIT,INNEN LENTRŐL,ÉS NE FELEDKEZZ MEG ROLUNK,VÉDJ MEG MINKET A BAJOKTOL.....ÉS HA TUDSZ,SEGITS NEKÜNK NÉHA...KÖSZÖNÖM.SZERETNÉLEK MAGAMHOZ ÖLELNI,SZOROSAN,DE NEM LEHET..... SZERETLEK PAPA.AKKOR IS,HA SOHA NEM TALÁLKOZTUNK.

(anya elnézést kér,de a mai bejegyzés nem sikerül ugy,ahogy szeretné...)
Ezen a foton a Papa láthato.(bolond anyám meg Zsu néni társaságában)

Nessun commento:

Posta un commento