domenica 10 aprile 2011

Egy ujabb het labadozo apammal

Aki labadozni nem nagyon igyekszik,ugy tunik....sajnos rosszul all a szenaja,es ez nagy vitakat okoz kis csaladomban....az elso,aki nem birja a strapat,az a nonna...beadta az unalmast,farasztja,hogy ertem kell jonnie az oviba,mikor neki az a szieszta-ideje.....farasztja a munka,es kovetelte apam munkaba allasat.Erre anyam kiakadt,de nagyon,azt mondta nekem,hogy attol felt,nekiesik,bar ez nem tudom mit jelent.Mindenesetre,hogy megovjuk az oreglanyt a tovabbi faradozastol,nyomorult anyamnak kell tobbet dolgoznia,es apa jon ertem az oviba.Hat meglatjuk,mert az a gond,hogy apa nem bir menni sokat.faj neki.de ugye mivel anya csak egy van,o az anyjaert mindent megtesz.Hahahaha,erre ezt mondta az en anyam.Pedig szerintem nem is vicces.
Anyam kozben ellat minket,dolgozik,mos,neha meg tekarit is,ha ideje engedi,de szerintem ha egy hangyacsapat erre teved,tobbet el sem megy,annyi szaraz kaja van a foldon..faradt anyam is.....nagyon.es turelmetlen.De nem kiabal.azt mondja,csak azert,mert nincs ereje....azert sajnalom kicsit,mert alig latjuk majd egymast....de legalabb apam elvezheti a tarsasagomat,ugyis mar nagyon regota az ovi kornyeket sem latta,biztos annak is orulni fog..

Nessun commento:

Posta un commento