venerdì 1 aprile 2011

Helyzetjelentes...

Szombaton jelentkeztem utoljara,majdnem egy hete...azota apamat megint korhazba kellett vinni,mert rosszabbodott az allapota.Kapott uj orvossagot,ugy tunik,most ez mukodik,mert ket napja kicsit jobb borben van.Anyam nez ki egyre szarabbul,de ma vegre vett maganak hajfesteket,mivel mar mindenki megszolta,milyen osz...aszongya apa hibaja.Lehet,hogy igaza is van.apa nagyon kiabalt egyik nap vele,el is mentunk otthonrol,annyit ertettem az egeszbol,hogy anya kozolte apaval,hogy egy nagy rakas kaki,es onzo haziallat.Azota apam lapit,anyam meg csak akkor szol hozza,ha muszaj.Beke es nyugalom van.En meg elem a szokasos kis eletemet.Annyi valtozas volt az e heti programban,hogy vegre elmentunk uszni is anyaval.Igaz,nagyon faradt voltam,igy nem sok mindent csinaltam,a szokasos uszodas hisztin kivul.Ugyhogy anya kozolte,hogy nem vehetek reszt az ev vegi versenyen.en mondtam neki,hogy igenis akarok,de mondta,hogy ahhoz a deszkaval kell uszni a nagy medenceben,de en utalom a deszkat,es eszemben sincs azzal uszni.Meg amugy is,hideg a viz.Az ovival is jarunk uszni,de ahova megyunk,ott nem hideg a viz.A termalfurdobe jarunk,amit anyam meg apam csak kivulrol lattak eddig,olyan draga....ezt ok mondjak,en meg nem hiszem el.Es akarok menni oda nyaron,mert van sok uszoda,kicsi is meg nagy is,meg csuszda,meg minden..remelem elvisznek...bar anya azt mondja,oruljek,ha elvisz a strandra,ne valogassak...majd meglatjuk,en tovabbra is harcolok a jogaimert.Ujabba a jogairol beszel az apanak,olyan erdekes ez a szo,gondoltam megemlitem itt is.anyam mindig azt mondja az apanak,hogy neki csak kotelessegei vannak,jogai meg semmi....lehet,hogy jogos???

Nessun commento:

Posta un commento