giovedì 3 febbraio 2011

Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hivatalosan kijelenthetem,tudok uszni.anya csak nézett ma,ahogy kétszer átusztam a medencét.Megint a bolond cápa jött,muszáj volt menekülni,az meg csak uszva sikerült.Már annyira bátor vagyok,hogy simán beugrok a nagymedencébe is,mindenféle engedély nélkül.anya szerint én vagyok az oktatok legnagyobb rémálma,szinte mindenkire infarktust tudok hozni.De rá már nem...mindenesetre kijelentette,hogy uj elérndő célunk van,ami nem más,mint áprilisban életem első diplomájának megszerzése.Azért deszkával kell uszni hason és háton 25 métert,lemenni a karikákért a viz alá,siklani kell tudni,na ebben nagyon profi vagyok,lebegni kell hason és háton a viz szinén,valamint ki kell tudnom nyitni a szememet és számat a viz alatt.Anya azt mondja,hogy több,mint a felét már tudom,a baj a hátuszással van,ami nem tetszik nekem deszkával,ugyhogy valoszinü deszka nélkül leszek kénytelen a távot teljesiteni.Bolond anyám szerint megcsináljuk,hát akkor bele kell huznom.

Nessun commento:

Posta un commento