giovedì 24 febbraio 2011

Kruppos roham....de nyugi van!!!

Elmondhatom,nekem ilyen is volt.Ma éjjel,először.Anyám kivan,apám holtra aggodta magát,én meg majdnem megfulladtam,röviden összefoglalva.arra ébredtem,hogy ugatok.Szo szerint.Nagyon megijedtem,elkezdtem sirni,erre jött az apám,majd látva,hogy nem kapok levegőt,futott ébreszteni az anyámat.aki nagyon talpraesetten közölte vele,hogy nem kap levegőt a gyerek.Okosak ,igaz??
Anya azt mondogatta egyfolytában,ez nem normális köhögés...az apa meg nem hitt neki.A lényeg,hogy végül kaptam inni,szép lassan kezdtem megnyugodni,majd vissza is feküdtem egyből aludni.5-kor megint elkezdtem köhécselni,anya rohant is,de szerencsére nem volt ujabb roham.elmentünk a dokinénihez,aki gondosan megvizsgált,és megállapitotta,hogy semmi bajom nincs a kruppon kivül.Igaz,épp elég ez,Képzeljétek,a gyogyszerért sem kellett fizetni,erre azt mondta anya,hogy na akkor tényleg sulyos a dolog,ha fizetni sem kell,mivel manapság már a levegőért is pénzt kérnek.ugyhogy most inhalálunk,meg tanuljuk mit kell tenni vészhelyzetben.És kaptam egy bébi-phonet is.Igaz,semmire nem jo,mert én hiába beszélek anyámhoz,ő hall engem,de nem tud válaszolni,illetve nem hallom a válaszát......milyen szar minőségü telefonokat árulnak manapság.......ja,és mivel annyit panaszkodott a boltban a rohamom miatt az ismerős eladonak,még 5 euro engedményt is kapott az amugy leárazott phonera,igy 16 eurot fizettünk,és ő szuperbüszke magára,hogy igy kell ezt csinálni!!!Majdnem elfelejtettem,ma éjjel azért megint anyáékkal alszom,mert papino belebetegedett teljesen a hirre,hogy nekem milyen sulyos bajom van....igy velük maradok,hátha megnyugszanak mindketten.

Nessun commento:

Posta un commento