domenica 6 marzo 2011

Eltűntem....

Igen,igy van....régota nem jelentkeztem,mert e.ü. gondjaim voltak.Sikeresen visszaestem influenza terén,igy egy D tipusut is elkaptam.Ami valoszinű nem is létezik,de nekem ez igy tetszik.Ugyhogy a végén fenn áll a lehetőség,hogy nem kruppos rohamom volt.Hanem valami más,amit a doktor néni sem ért amugy.Szerencse,hogy anyám a város legjobb gyerekorvosát válsztotta,a réginél valoszinű már nem élnék.A dolog lényege,születésem ota ez a 4. farsang,amiben nem veszek részt.Azért tegnap az anyám beöltöztetett,egy igazi rozsaszinű nyuszi voltam,és teljes volt a boldogságom.Amugy ez a farsang dolog nem érdekel különösebben,alig 1 ora után meg is untam.Inkább más dolgok foglalkoztatnak,pl,hogy a gyerekeim ettek-e eleget,mindenki megmosdott-e,mindenki jol aludt-e.Anyám szerint jo anyuka vagyok,bár nem értem egyáltalán hogy tudott ebben kételkedni.Meg fejlesztem a rajztudományomat,miközben anyám tortákat gyárt,amik mindenkinek a könyökén jönnek ki.Amugy anyám megint munkát keres,megint kevés sikerrel.Nem birja az anyost,azt mondja.Már oda jutottunk,hogy engem kérdezget,akarok-e a nagyinál lakni.Én mindig mondom neki,hogy igen,és ilyenkor eszembe jut,hogy mennyire várom már,hogy jöjjön a nagyi.Anyával már csináltunk neki helyet a szobámban,kapott egy fiokot a ruháinak is,az ágy alatt levő fiokot kapta meg,hogy közel legyen.Biztos örül majd a nagyi,hogy igy gondoskodtam rola.Meg anya rendet tett az erkélyen,hogy a nagyi is elférjen,mikor cigizni akar.Az a baj,hogy még nagyon sokat kell addig aludni.....de igy legalább anyámnak lesz ideje,hogy ujra megtanuljak magyarul....ezt ő mondja....pedig én tudok magyarul,de minek beszéljek az anyámmal magyarul,ha tud olaszul????Bolondok ezek,egytől-egyig,komplikálják az életemet,igy is tanulok már németül az oviban,igaz,meg nem szolalnék,nem tetszik ahogy krákognak....meg tanulok angolul,és angolul már sokat tudok ám,a Manny tanit,tudjátok,aki a tv-ben mindent megszerel...egy igazi mesehős,aki valamire jo is,anya szerint....ugyhogy hagyjatok engem békén,majd ha akarok,beszélek én magyarul.....vagy ha éppen a szükség ugy hozza.


Anyám közben ilyesmi tortát is csinált,ami nagyon szép ,csak az én kedvemért csinálta.

Nessun commento:

Posta un commento