domenica 20 marzo 2011

Beteg az apam...

Es en szomoru vagyok....mert korhazban van,ahol megmutotte egy doktor bacsi a popsijat.Aszonta az anyam,hogy a doktor bacsi felvagta neki,hogy kiuruljon a genny,de en tudom,hogy kettevagta neki.en ezt erzem,ebben biztos vagyok.Pedig mar kette volt vagva,tehat az egesznek semmi ertelme.szegeny papino nagyon szarul volt tegnap reggel,azt mondta ne masszak ra,mert faj neki,es en elhiszem,mert amugy mindig ramaszhatok.Aztan anya ugy dontott gyorsan,hogy latni sem birja,ugyhogy elvittuk a korhazba,ahol 20 percen belul olyan jol ellattak,hogy arrol is lemaradtunk,hogy bevittek a mutobe....allitolag kerestek minket,hogy szoljanak,de nekem meg kellett neznem milyen a korhazi wc,ugyhogy nem talaltak rank....na mindegy,mivel az anyam a nyakan hordja a fejet es neha hasznalja is,megkerdezte ugyanmar hova tuntettek el a papinot,mire a recepcios holgy kozolte,hogy a signor ricci a mutoben van.....na anya elsapadt am....akkor felszaladtunk az emeletre,hogy megtalaljuk a mutoket....hat ehhez tudnotok kell,hogy itt van 6 emelet,A es B epulet,de azert megtalaltuk,kb 15 perc futas utan.Ott kozoltek,hogy keso.....papino mar nincs ott,majd szolnak,ha kesz a mutet.Ok,kozben anya talalkozott egy baratnojevel,aki ott dolgozik,o kozvetitett folyamatosan,majd mondta hogy papino haza nem johet mostanaban.na akkor gyorsan hazakocsiztunk,osszecsomagoltunk neki....visszafurikaztunk a korhazba,a papino pont kijott a mutobol es vittek fel az emeletre,ezuttal a harmadikra.Amugy rohadt izgi a korhazi lift,nemetul beszel,elmondja hol jarunk,es melyik ajto nyilik.Franko,nekem nagyon teccik a korhaz.Delre eltunk fel,papino boldog volt hogy viszontlat minket,elsirankozta osszes banatat,hogy nem mozognak a labai.....de azota mozognak,nem kell aggodni.Meg hogy ehes,es mondtak neki hogy ehet-ihat,es megsem adtak neki semmit....na a vegen a harmadik neni aki bejott,az mondta,ok,kuldom az ebedet.Kapott huslevest kiskocka tesztaval,amit alapjaban utal....melle egy negyed csirkemlellet,egy zsemlet,2 db fott krumplit es egy darab parolt edeskomenyt.Undorito.Mivel en is ehes voltam,a zsemlejet azonnal elkoboztam.anya elment venni neki kekszet,volt am boldogsag utana.Lenyeg az,hogy papino jol van,ehes es unatkozik,viszont pihenhet,amit anya nagyon irigyel tole.Amugy nagy vesztesegem miatt aludhattam anyaval,ami kulon jol jott....egesz ejszaka szoritottam a kezet,megfordulni sem tudott,mert feltem,hogy o is eltunik....mi lenne velem,ha a bolond anyam is eltunne???Papino is nagyon hianyzik.
amugy anya lefotozta a popsijat,de privacy miatt nem teszi fel a kepet,apa nem engedte meg neki....

Nessun commento:

Posta un commento