domenica 30 gennaio 2011

Micsoda vasárnap!

Nem meséltem még arrol,hogy az én anyukám nem dolgozik.Nem azért,mert nem akar,vagy nem szeret,sőt....az én anyukám egy igazi dolgozo nő volt miota csak létezem.De az utobbi időben hosszu szabit vett ki az olasz nagyanyám hibájábol.Elég nagy hárpia a nő,szinte alig látom,soha nem jön hozzám,igy én nem is keresem.Lényeg a dolgoban,hogy a papino mondta,hogy meghivott minket ebédre a nonna.Meg is lepődtünk anyámmal,de hamar kiderült,miért a meghivás.A nonna ugy tönik,elég sulyos betegségben szenved.Valami vérbaja van,lehet hogy kemoterápiát is kapni fog.Mivel beteg,nem bir dolgozni,igy szüksége lenne az anyámra.Az anyám szivesen menne is dolgozni,de nem ugy,ahogy a nonna mondja.Lényeg,hogy elmentünk hozzá,ahol részt vehettem egy szuper nagy veszekedésben.Ilyet eddigi rövid életemben nem is láttam.Csak akkor csendesültek el,mikor én nagy hangon felkiáltottam,és lehurrogtam a nonnát,hogy igenis a papinonak van igaza.A dolgok lényege,hogy hazajöttünk ugy,hogy mindenki utálja a másikat.De aztán 7 ora fele kiderült,hogy mivel a szükség nagy ur,és ebben az anyám biztos volt,hogy igy fog történni,mert ő szuperokos,szoval kiderült,hogy nonna mégis megelégszik az anya egyik ajánlatával.Ugyhogy holnaptol hétfőn,szerdán és pénteken az anya ismét dolgozni fog,4 orában.Apa boldog,mert azt mondta,hogy a nonna megbizhatatlan,és igy biztonságban érzi magát,anya meg azért boldog,mert ez az első csata,amit megnyert az anyossal szemben.Ugyhogy feszitve ül a diványon,és látszik rajta,hogy csak azon jár a feje,hogy ő nyert.Természetesen én meg boldog vagyok,mert mindenki boldog,és talán egy ideig nem kell látnom olaszul üvöltöző rokonokat.Nénik és bácsik,nincs rá szükség,hogy a gyermekvédőkhöz forduljatok,nagyon jo dolgom van ám,mint irtam volt,ilyen veszekedések nem fordulnak elő sürün a családban.Sőt.Soha.Csak ha a nonnárol van szo.De anyám azt mondja mindig,hogy sajnos anyost nem lehet választani,mikor férjhez megyünk,azt kapjuk,ami van.a csomag komplett.azt hiszem,én nem fogok férjhez menni,amig jol meg nem ismerem a leendö anyosomat.Anyábol csak egy van,szerencsére,de anyosbol,ha nem akarjuk ,hogy legyen,nem lesz egy sem.

Nessun commento:

Posta un commento