venerdì 28 gennaio 2011

Nincs meglepetés...

Hát sajnos anya ma elmondta nekem,mivel ugy gondolja elég nagy és értelmes vagyok,hogy nincs pénzünk állando meglepetésekre...tudjátok,az anyám szokott nekem néha meglepetést adni,például amikor kiemelkedöen jo kislány vagyok,és nem mocskosan jövök ki az ovibol.Igaz,abban nem én voltam soha a hibás,hanem a Johannes...tudjátok ki ö?A barátom.Joban,rosszban.Verekszünk sokat,de annyira szeretjük egymást,hogy az ovo néniknek kell szétválasztani minket akkor is ,mikor csokolozunk.Azt állitják,mi ketten vagyunk az ovimaffia!!!!!!!!!!!!!Ezen anya nagyon felháborodott,meg is szidott kicsit...
De hogy a lényegre térjek : mátol kezdve nincs semmiféle meglepetés,mert a doktor bácsinak kell a pénzünk..szegény anyát oda-vissza ki akarja vizsgálni,anya szerint ez egy valag pénz,és örüljek,ha enni kapok.Jol nézünk már ki,igaz?
De példát veszek rola,mindenröl lemondok,mert azt akarom,hogy meggyogyitsák.Anya azt is mondta tegnap este apának,hogy kaloriaszegényen kell étkezni....tehát biztos,hogy nekem igazat mondott az anya,hogy már ennivalora is alig jut...a kaloriák is szegények nálunk.
Ma például egy kaloriaszegény almatortát sütött,amit meg sem kostolhat,mert olyan liszt van benne,amilyet ö nem ehet.Szegény anyám,nála senki nem szegényebb.En meg szolidaritásbol nem kostolom meg.Ennek egy cseppet sem örült,sőt.....:azt mondta szo szerint:elmondanád,hogy akkor ki a fenének sütöttem???........Bolond ez a nő,semmi nem jo neki.Pedig ebböl láthatná,hogy mennyire a szivemen viselem a sorsát.Es hogy bármi is történjen,én mellé állok.

Nessun commento:

Posta un commento